Friday, August 14, 2009

Parts Of mY Life

Minah ni name die Che Rohani Binti Che Abdullah. No i/c die is 83020911... (bukan x tahu tapi rahsie). Di kalangan kengkawan zaman skul kenal die dengan name 'Che' atau 'Anie'. Kat sini aku nak bagitahu bahawa die salah seorang yang terpenting dalam hidup aku selain family aku sendiri. Pendek kate dah jadi sebahagian family aku laa. Perkenalan kitaorang bermule zaman skul dulu. Time tu form 6 year 2001-02. Zaman tu macam-macam insiden yang timpa kat aku. Macam-macam story yang sedap di dengar ngan yang x sedap di dengar berlaku kat aku sehingge mendekatkan aku dengan minah nie. Sehingga date hari ini (hari aku post blog) perkenalan aku dengan die dah masuk year 8. Banyak bende yang aku dah kongsi ngan die. As my bestfriend, die pendengar setie dan setiap kali aku perlukan die, die sentiase ade dengan aku. Walau jauh beribu batu, walau di pisah oleh rimba, laut dan sungai bukan faktor utama untuk memisahkan aku dengan die sebab zaman ini zaman teknologi canggih. Dengan adenye handphone, aku still leh berhubung dengan die walaupun SMS. Dengan adenye internet, aku masih boleh berchatting dengan die. So, kenape nak memutuskan hubungan murni seorang kawan?? Jangan sesekali putuskan hubungan seorang kawan ANDA di luar sane...(hehehehe...).
Tanggal malam 05/06/2009, my bestfriend sah bergelar seorang isteri kepade seorang suami yang bername Sarafuddin Bin Abdul Majid. Alhamdulillah segale persiapan perkahwinannye pada 06/06/2009 berjalan dengan lancar atas bantuan family, saudare-mare, kawan-kawan dan orang-orang kampungnye. Same-same la kite mendoakan kebahagian pasangan ini hingge ke akhir hayat...amin..!! As your friends, i would like to wish all the best and success in your life dan jadilah seorang isteri yang taat kepade suaminye. Hermmmm.... (sambil mengeluh panjang...) semoge Allah memberikan sesuatu yang terbaik kepade hambanye ini (mYseLf...hehehe).
Dan yang paling terpenting dalam cerite ni... antara aku dan kamu adalah satu..dalam satu itu adenye hati yang tidak boleh di pisahkan..dan dalam hati yang satu itulah menjadikan aku dan kamu setia pada yang satu.

No comments: